Piotrkowska 1
Opole
Świadczenia specjalistyczne Numer telefonu Inne ośrodki
Pielęgniarska opieka długoterminowa domowa 77 556 05 57
Godziny otwarcia:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
SO08:00-20:00
ND08:00-20:00

Opinie o NZOZ Eliasmed

Dodaj opinię
5/5
profesionalna opieka nad moja mamą, dziękuję:)
5/5
Profesjonalna opieka medyczna nad moim ojcem - sumienna i fachowa.
1/5
Brak jakiegokolwiek kontaktu z przychodnią. Działa chyba wirtualnie.Próbuję dodzwonić się od kilku dni. Nikt nie odbiera telefonu. Słychać tylko skrzynka zajęta
1/5
Potwierdzam. Brak jakiegokolwiek kontaktu z przychodnią.Próbuję dodzwonić się od ok. tygodnia. Nie odbierają telefonu.
1/5
ta przychodnia nie odbiera telefonów, chyba zamknela dzialalnosc, albo ma gdzies klientow
5/5
Polecam! Bardzo dobry kontakt, byłam u Pani Justyny na szczepieniu, przemiła osoba! Jestem bardzo zadowolona!
5/5
Profesjonalny i życzliwy personel, wyczerpujące informacje dotyczące szczepienia przeciwko COVID-19. Polecam gorąco ten punkt.
4/5
Szczepienie wykonane szybko. Tylko dlaczego punkt szczepień zniknął ze strony gov?
Gdzie będzie podana druga dawka?
1/5
brak kontaktu telefonicznego od tygodni, brak info o drugiej dawce po zniknięciu ze strony GOV. Może ktoś wie co się dzieje z przychodnią. "Super" podejście do pacjentów.
ocena poniżej klasyfikacji - nawet nie można przydzielić zero gwiazdek
1/5
Potwierdzam, otrzymałem pierwszą dawkę tydzień temu - w moim IKP nic się nie zmieniło - pozostało skierowanie na pierwszą dawke i tyle.
Pod 989 mówią że nic zrobić nie w stanie, trzeba dzwonić do placówki. Ale w rzeczywistości brak kontaktu. Okropny punkt
1/5
15.05.2021:
9:30 rano 35 osób stoi już w kolejce
Szczepienia zaczynają się w sobotę od 11:00 (oczywiście brak gdziekolwiek o tym informacji)
NIKT z drugiej dawki nie dostał SMS o dniu i godzinie szczepienia, trzeba przyjść w dzień zgodny z zapisem na kartce którą dostajemy przy pierwszej dawce
11:00 otwarcie, tłum ma już ok 100 osób, napiera jak w mięsnym 30 lat temu, krzyki, próba organizacji, kłótnie
Po 30 min przyjeżdża policja - młody chłopak, młoda dziewczyna (może przypadek może ktoś zadzwonił), ostrzega że mają być zachowane odstępy po 1,5 m od osoby bo będą mandaty, po czym wchodzą do środka, długo ich nie ma, prawdopodobnie się szczepią bez kolejki, po ich wyjściu krzyki tłumu na policję że to skandal że tak postąpili i weszli bez kolejki, kłótnie z nimi, policja próbuje coś mówić ale tłum nie daje im dojść do głosu, policja ewakuuje się i odjeżdża
Pielęgniarka próbuje cokolwiek zorganizować, biorą jednocześnie po 1 osobie - osoba z pierwszej dawki wg listy/godziny z SMS + osoba z drugiej dawki wg kolejności przyjścia
Po 3h czekania od 9:30 zostałem zaszczepiony
O 12:30 kolejka osób z drugiej dawki osiągnęła ok 100-120 osób, do 17:00 powinni się zaczepić wszyscy jak starszy szczepionek. Jednocześnie stoi już kilkadziesiąt osób którzy przyszli po pierwszą dawkę
Punkt od kilku tygodni nie odbiera już telefonów, nie wysyła do nikogo SMS z informacją o drugiej dawce
To co powyżej opisałem to nie esej przygodowy, to wszystko tam się dzisiaj zdarzyło
Po prostu to ich przerosło (tak mały punkcik dla tak dużej liczby ludzi), radzą sobie jak mogą, niestety organizacyjnie wygląda to dramatycznie
Jedyny plus, jak już dostaniesz się do środka, organizacja jest ok, szybko, miło, czysto.
2/5
Pytanie do Orlando lub innych osób zaszczepionych tam drugą dawką: czy po otrzymaniu drugiej dawki masz uzupełnione wszystko w IKP? Możesz wydrukować zaśw. o zaszczepieniu 2 dawkami?
Ja po pierwszej dawce nie mam żadnego wpisu na IKP, że zostałam zaszczepiona (minęło kilka tyg), sms z terminem 2 dawki też nie dostałam, termin mam tylko na kartce. Czy po dwukrotnym zaszczepieniu uzupełniają na bieżąco dokumentację w IKP?
3/5
Ja przyjąłem w tym punkcie dwie dawki i nie ma po tym śladu ani IKP, ani na mObywatel. Panie bardzo miłe ale trochę bałagan organizacyjny.
5/5
Dziękuję za profesjonalną obsługę. Pani Justyna i Panie w punkcie bardzo sympatyczne. Mały punkt w którym wykonuje się dużo szczepień. Punkt przyjazny dla pacjenta, można było umówić się na dogodną godzinę.
5/5
Przyjąłem w tym punkcie dwie dawki szczepionki p-ko Covid. Obsługa bardzo miła i szybka. Panie bardzo zaangażowane. Jestem bardzo zadowolony i dziękuję bardzo.
1/5
Tragedia!!!!! Dostałam pierwszą dawkę szczepionki i nie mam o tym informacji w IKP, zaszczepiona zostałam 9.05 a w dalszym ciągu nie dostałam sms z terminem i godziną drugiej dawki, a dziś już 20-05. Przedział godzin mam jedynie podany na kartce, więc bardzo mnie to niepokoi.Czy ktoś wie czy informacje o szczepieniu zostaną uzupełnione w systemie? Co z kodem QR?! W internecie nie mogę znaleźć tego miejsca jako punkt szczepień, czy on zniknął? Co z drugą dawką? Przychodnia nie odbiera telefonów! Gdzie to zgłosić?? -.-
1/5
Potwierdzam, 15.05.2021 nie zostały zachowane epidemiczne obostrzenia dystansu i to co się działo podczas szczepienia było żenujące... Do tej pory brak wpisu o 2 dawce na IKP. Lepiej wybrać inne miejsce na szczepienie.
1/5
Trzeba kontaktować w sprawie tej placówki z organami właściwymi

1. Pełnomocnicy wojewodów do spraw szczepień są regionalnymi punktami koordynacyjno-kontaktowymi w zakresie Narodowego Programu Szczepień:
Opolskie - Sabina Wiatkowska, Marcin Kaczmarczyk 795 453 334
2. Ministerstwo Zdrowia +48 22 250 01 46
5/5
W sobotę 15 maja byłam na szczepieniu. Obsługa w punkcie bardzo sympatyczna i profrajonalna. Panie odpowiadają na każde nurtujące pytanie.
Jednak samo czekanie na szczepienie mogę powiedzieć, że to był dramat... Przyczyniło się do tego głównie to, że większość osób pomimo wyznaczonej godziny przyszło dużo szybciej i robiło się tłoczno. Nie wspominając o tym, że potrzebne dokumenty również nie były przygotowane ... A i kłótni między osobami stojącymi w kolacje nie brakowało.
Widać taka nasza mentalność...
1/5
Totalny brak jakiejkolwiek organizacji. Zero informacji o wykonanym szczepieniu w IKP. Kolejki do wejścia kilkugodzinne, zero zachowanego odstępu. „Miłe” Panie nawet nie informują, że podają inną szczepionkę niż ta, na którą się zarejestrowało. Można się domyślić z karteczki, na której wpisana jest data drugiego szczepienia. Przed szczepieniem-brak wywiadu lekarskiego, po szczepieniu- zero jakiejkolwiek choć chwilowej obserwacji. Telefon wyłączony, wiadomości pozostają bez odpowiedzi. Punkt szczepień dla bezpieczeństwa powinno się definitywnie zamknąć! Trzeba nagłośnić sprawę. Gdzie składać skargi?
5/5
Moje szczepienie przeciwko covid-19 przebiegło w pełni profesjonalnie.
Bardzo miłe Pannie zaangażowane w swoją pracę, wszystko przebiegło szybko i sprawnie, otrzymałem wyczerpujące informacje odnośnie pytań jakie miałem w trakcie szczepienia.
Szczerze polecam wszystkim to miejsce szczepień.
Życzę wytrwałości Panią tam pracującym i pozdrawiam Je serdecznie.
5/5
Profesjonalna obsługa ze strony personelu. Kontakt z przychodnią utrudniony ze względu na sytuację panującą w kraju, jednak panie pracujące na miejscu robią wszystko co mogą by dogodzić pacjenom.
5/5
Profesjonalna obsługa, bardzo miłe Panie, bez kolejek wszystko szybko i sprawnie!
5/5
Profesjonalna obsługa , Panie bardzo miłe i o anielskiej wręcz cierpliwości do "trudnych" przypadków. Polecam .
5/5
Profesjonalna obsługa w punkcie szczepień, Panie przemiłe, zawsze służące pomocą, cierpliwe i zaangażowane w swoją pracę, szczepienie wykonane w tym samym dniu, niestety po odwołanym terminie w innym punkcie szczepień, polecam
5/5
Zdecydowanie polecam ten gabinet. Dziękuję za sprawne przyjęcie. Wyjątkowo profesjonalna i życzliwa obsługa pacjenta. Moje szczepienie zostało wykonane szybko i bezboleśnie :) Dziękuję Pani Justynie za tak wspaniałe podejście do pacjenta. Myślę, że negatywne opinie niektórych osób są spowodowane brakiem wyrozumiałości z ich strony oraz bałaganem organizacyjnym w większości nie spowodowanym przez obsługę gabinetu.
1/5
Nie polecam!! Nie zróbcie tego błędu co ja! Wybierzcie inny punkt szczepień. Zero organizacji i brak informacji w IKP o szczepionce, brak sms z datą i godziną drugiej dawki a Panie nie odbierają telefonu albo zbywają tekstem, że zostanie to kiedyś uzupełnione bo muszę się z tego rozliczyć. Jak tak można? To powinno zostać uzupełnione automatycznie!! Zgłoszę to do Ministerstwa bo to nadaję się tylko do zgłoszenia a ja żałuję że tam trafiłam. :/
5/5
A Pani M to chyba zmienia imiona albo inicjały i cały czas wałkuje to samo:) mnie i moich znajomych a wielu ich było w tym punkcie nic takiego nie spotakolo .Złośliwość...czy co?
1/5
Organizacja szczepień na najniższym poziomie, informacje o szczepieniu niezaktualizowane ani nie dodane żadne zaświadczenie. Jak obsługa nie umie dopełnić swoich obowiązków to niech się takich zadań nie podejmuje!!! Przez takie sytuacje tylko są niepotrzebne nerwy i zamieszanie! Jedna wielka porażka. Nie polecam
5/5
Bylam w punkcie dwukrotnie. Za kazdym razem organizacyjnie swietnie. Bez nerwow , przyjemnie a co najwazniejsze profesjonalnie. Moge z czystym sumieniem polecic ten punkt.
5/5
Odnoszę wrażenie, że ktoś jest fanem „Hejtera” i postawił sobie za cel zniszczenie placówki... wyraźnie jest przepełniony goryczą skoro, wypisuje takie krzywdzące rzeczy. Nie słyszałam, żeby w naszym kraju był koncert życzeń odnośnie rodzaju szczepionki. Administrator w prosty sposób może sprawdzić co za frustrat stoi za tą falą nienawiści... Fe, nieładnie. Moje odczucia odnośnie pracy gabinetu są jak najbardziej pozytywne.
1/5
Byłam. Profesjonalna obsługa. Dziękuję bardzo. Polecam.
5/5
Wszystko super sprawnie Polecam!!!
5/5
No....jestem bardzo zadowolona ! Sprawnie, profesjonalnie ! Pozdrawiam panie !
5/5
Ja polecam korzystanie z tego punktu, nie zauważyłam opisanych, negatywnych sytuacji. Panie mają profesjonalne podejście do pacjenta. Życzę im dużo zdrowia i cierpliwości do znoszenia przykrych z natury osób.
1/5
Ta placówka nie przestrzega podstawowych zasad podawania szczepionki.Strach tam się szczepić .Nie polecam.
5/5
Zaszczepiłem się i co do placówki nie mam żadnych zastrzeżeń - wszystko profesjonalnie i sprawnie.
Natomiast ludzie czekający w kolejce, którzy przychodzą o kilka godzin wcześniej przed wyznaczoną godziną to zwykle bydło, które awanturuje się o wszystko i ma pretensje do wszystkich, nawet do interweniującej policji.
Do placówki mam taką sugestię, aby po ID namierzyć osobę hejtującą i zgłosić ją do odpowiednich organów ścigania, bo mam wrażenie, ze jedna i ta sama osoba, pod różnymi pseudonimami psuje opinię gabinetowi.
Pozdrawiam!
5/5
Przychodnia bardzo dobrze zorganizowana. Szczepienie przeprowadzone wyjątkowo sprawnie.
4/5
Szczepienie przebiegło szybko i sprawnie. Panie bardzo uprzejme. Jedno mnie zastanawia. Po jakim czasie dostaliście wpis w IKP? Pozdrawiam
1/5
Widzę mnóstwo naganiaczy na punkt w opiniach, myśle ze to same panie z punktu wpisują te pozytywne opinie.
Jak można pisać o profesjonalnej obsłudze skoro nie wysyła się informacji o drugim szczepieniu, nie uzupełnia informacji o szczepieniu pacjentów w bazie danych Ministerstwa i od tygodni nie odbiera telefonów...
Czy ktoś sobie żarty robi pisząc o profesjonalnej obsłudze w tym punkcie..?
Obsługa i organizacja była tragiczna podczas mojego drugiego szczepienia, do tego brak kontaktu telefonicznego i brak danych w bazie które punkt powinien uzupełnić, masakra jakiej jeszcze nie widziałem.
5/5
Byłem, zaszczepiłem się o wyznaczonej godzinie i wszystko w porządku, wbrew niektórym opiniom (zawsze się ktoś znajdzie, co mu wszystko nie pasuje!)
1/5
Czytam opinie i nie wiem co napisać. Zaszczepilem się pierwsza dawka. Wszystko było jak najbardziej na najwyższym poziomie, ale później pojawiają się schody. Nie można się dodzwonić. Punkt szczepień nieczynny. Nie wiem co mam zrobić datę mam na dzisiaj. Brak zarejestrowania mojej osoby w systemie uniemożliwia zaszczepienia się w innym punkcie. Na infolini NFZ nie mogą pomoc
Po prostu jakiś dramat...

Nie polecam szkoda nerwów
1/5
Brak słów, jak można tak traktować ludzi?
1. Nie odbierają telefonów od tygodni, od czasu kiedy miałam pierwszą dawkę, nr jest ogólnie dostępny, niech Ci co dają pozytywne opinie napiszą czy się dodzwonili. Po prostu nie ma takiej opcji bo od tygodni odpowiada przepełniona skrzynka, żenujące
2. Brak uzupełnienia danych o szczepieniu w rejestrze, a co jak to będzie wymagane gdzieś, gdzie jest kontrola tego z Ministerstwa?
3. Brak informacji na SMS o drugiej dawcę, brak słów..

Ten punkt powinien być już dawno zamknięty i chyba to nie jest przypadek że od kwietnia nie ma go już na oficjalnej stronie punktów szczepień
(czy te „osoby” z pozytywnymi opiniami też mają tego świadomość?)
Absolutna porażka
1/5
Problem z dodzwonieniem się. Albo zajete albo nikt nie odbiera. Szczepiony bylem dwoma dawkami na covid w poradni Eliasmed. A w systemie jest jedna dawka i to jeszcze nie tym rodzajem szczepionki. Przez 3 tygodnie nikt nie poprawil błędu. Certyfikaru nie mam. Bałagan totalny. Nie polecam poradni a nawet odradzam.
1/5
Jak można było dopuścić taki punk szczepień. Zagraża bezpieczeństwu zdrowia i życia. " Miłe panie" nie potrafią ogarnąć bałaganu, jaki sam stworzyły. Dlugie kolejki, umówione dwie, trzy osoby na jedną godzinę,bardzo dlugie czekanie na uzupelnienie IKP. Gdy już to panie zrobily to rozbieżnośc pomiędzy seriami na niebieskiej karteczce z IKP. Przy takim balaganie strach, czy druga dawka to ta sama szczepionka co pierwsza dawka. Absolutnie nie polecam
1/5
Pozytywne opinie wystawiają sobie same panie, które tam pracują. Bałagan, którego nie umieją lub nie chcą posprzątać, zamiast tego poświęcają drogocenny czas na zastraszanie osób, które w jakiś sposób reagują na nieprawidlowości w funkcjonowaniu punktu.Absolutnie nie polecam, odradzam
1/5
Nie ma kontaktu z przychodnia.
Nie sposób się dodzwonić. Ok 12:00 w poniedziałek zamknięte drzwi, żadnej informacji dla pacjentów. Nie wiadomo czy czekać czy odpuścić. Kompletny brak profesjonalizmu.
1/5
Skąd osoba, która skusiła się zaszczepić w tym punkcie, wie, że pani Justyna to osoba miła. Nikt w punkcie nie przedstawiał się. Więc wniosek, że pozytywne komentarze to wyłącznie od osób powiązanych z punktem. Punkt powinien zostać zamknięty z powodu zaniebdań zagrażających zdrowiu.
4/5
Zamiast wylewać wiadra pomyj na ten punkt, proponuję podpisywać się autentycznym imieniem i nazwiskiem, aby druga strona miała możliwość weryfikacji przedstawionych informacji. Po wpisach widać, że hejtują te same osoby!
Proponuję, aby właściciel placówki zgłosił to w odpowiednie miejsce.
5/5
Po pierwszej szczepionce byłam nieco przerażona organizacją, która była w tym punkcie na szczepień (mimo że nawet wtedy weszłam na czas i wszystko przebiegło w bardzo sympatycznej atmosferze, ale bardzo długo nie zostało ono zatwierdzone w systemie, jak i brakowało potwierdzenia drugiej wizyty). Dzisiaj miałam drugą dawkę - i muszę przyznać, że wszystko przebiegło bardzo sprawnie. Każda osoba była wyczytywana, szczepienie było od razu wprowadzane do systemu, a obsługa przesympatyczna! :)
5/5
Sprawny punkt szczepień, wszystko przygotowane, kontakt z pacjentami szybki i konkretny, Panie zorganizowane i kontaktowe
1/5
Podczas szczepienia nie zostaly zmienione rękawiczki ani przed szczepieniem ani po (weszliśmy razem z mężem) Pani w między czasie mając te same rękawiczki rozmawiala przez telefon i podnosiła z podłogi śmieci. Ankieta nie została sprawdzona... miałam kiedyś wstrząs anafilaktyczny
1/5
Minęły prawie 3 tyg od drugiej dawki szczepionki a dalej brak informacji w systemie. Niedługo wyjeżdżam za granicę do pracy i moje pytanie brzmi „co zaświadczeniem i kodem QR”?
Paragon za testy mam podrzucić do punktu i mi oddadzą za to czy ktoś w końcu wpisze to w ikp?
Szkoda nerwów!! Bałagan straszny.
Nie dziwie się że tu tyle złych opinii bo to jest tragedia co ten punkt wyprawia. :/
1/5
Nikt nie odbiera telefonów mimo pilnej potrzeby skontaktowania się z punktem szczepień. Podejrzewam, że ktoś odrzuca połączenia lub specjalnie wyłącza telefon od X czasu.
1/5
Gdybym wiedzial w zyciu by na punkt sie nie zgodzil. Ale to byl styczen i byla inna sytuacja.1 dawka 12.04 ; 2 15.05 Na 2 dawke z zona wraz z ok 200 conajmniej osob czekalismy ok. 3,5 godziny . niewyobrazlny balagan . dystans niemozliwy do utrzymania ,nie mowiac o higienie . Z tej samej kolejki 1 i 2 szcepionka oraz 2 rodzaje szczepionek .Tu mamy watpliwosci czy w tym totalnym rozgardiaszu nie doszlo do pomylek. WWchodzilo sie do pomieszczeia zaszczepienie i wypad . Zadnego sprawdzania temperatury i odczekania 15 min. Do dnia dzisiejszego nie moge sie doprosic odchaczenia 2 dawki celem uzyskania UCC z kodem QR nawiasem mowiac dla celow leczniczych.Interweniowalem w NFZ napisalem kilka maili oddzwonili ze jestem odchaczony , przez pacjent.gov.pl i IKP chce wyddrukowac UCC niestety , nie jestem odchaczony 2 dawki. Dzwoniac NFZ twierdza ze pod nr tel 989 infolinii nie maja aktualnych danych. Trzeba nadmienic ze kontakt telefoniczny z tym punktem jest niemozliwy.
1/5
Podpinam się pod Henryka. Gdybym wiedziała jak funkcjonuje ten punkt, nigdy bym się nie zdecydowala na niego. Skusiła mnie propozycja szybkiego terminu i odpowiednia szczepionka. Szczepionka i tak była inna niż proponowali w systemie, nie informując o tym. O proszeniu się, aby uzupełnili IKP nawet nie wspomnę, rozbieżności po uzupełnieniu. Nie jestem pewna do końca czy mialam podany ten sam typ szczepionki przy tym bałaganie organizacyjnym. Panie nieuprzejme, drwiące z pacjentów i zastraszające. Dużo się musi zmienić w tym puncie, aby spełniał podstawowe zassdy bezpieczeństwa. Nie polecam, odradzam.
Dodaj opinię

Adres:

Piotrkowska 1, Opole

Numer telefonu:

Strona internetowa:

Godziny otwarcia:

PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
SO08:00-20:00
ND08:00-20:00