Adres:
Piotrkowska 1, Opole
Świadczenia specjalistyczne | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Pielęgniarska opieka długoterminowa domowa | 77 556 05 57 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-20:00 WT08:00-20:00 ŚR08:00-20:00 CZ08:00-20:00 PT08:00-20:00 SO08:00-20:00 ND08:00-20:00 |
Gdzie będzie podana druga dawka?
ocena poniżej klasyfikacji - nawet nie można przydzielić zero gwiazdek
Pod 989 mówią że nic zrobić nie w stanie, trzeba dzwonić do placówki. Ale w rzeczywistości brak kontaktu. Okropny punkt
9:30 rano 35 osób stoi już w kolejce
Szczepienia zaczynają się w sobotę od 11:00 (oczywiście brak gdziekolwiek o tym informacji)
NIKT z drugiej dawki nie dostał SMS o dniu i godzinie szczepienia, trzeba przyjść w dzień zgodny z zapisem na kartce którą dostajemy przy pierwszej dawce
11:00 otwarcie, tłum ma już ok 100 osób, napiera jak w mięsnym 30 lat temu, krzyki, próba organizacji, kłótnie
Po 30 min przyjeżdża policja - młody chłopak, młoda dziewczyna (może przypadek może ktoś zadzwonił), ostrzega że mają być zachowane odstępy po 1,5 m od osoby bo będą mandaty, po czym wchodzą do środka, długo ich nie ma, prawdopodobnie się szczepią bez kolejki, po ich wyjściu krzyki tłumu na policję że to skandal że tak postąpili i weszli bez kolejki, kłótnie z nimi, policja próbuje coś mówić ale tłum nie daje im dojść do głosu, policja ewakuuje się i odjeżdża
Pielęgniarka próbuje cokolwiek zorganizować, biorą jednocześnie po 1 osobie - osoba z pierwszej dawki wg listy/godziny z SMS + osoba z drugiej dawki wg kolejności przyjścia
Po 3h czekania od 9:30 zostałem zaszczepiony
O 12:30 kolejka osób z drugiej dawki osiągnęła ok 100-120 osób, do 17:00 powinni się zaczepić wszyscy jak starszy szczepionek. Jednocześnie stoi już kilkadziesiąt osób którzy przyszli po pierwszą dawkę
Punkt od kilku tygodni nie odbiera już telefonów, nie wysyła do nikogo SMS z informacją o drugiej dawce
To co powyżej opisałem to nie esej przygodowy, to wszystko tam się dzisiaj zdarzyło
Po prostu to ich przerosło (tak mały punkcik dla tak dużej liczby ludzi), radzą sobie jak mogą, niestety organizacyjnie wygląda to dramatycznie
Jedyny plus, jak już dostaniesz się do środka, organizacja jest ok, szybko, miło, czysto.
Ja po pierwszej dawce nie mam żadnego wpisu na IKP, że zostałam zaszczepiona (minęło kilka tyg), sms z terminem 2 dawki też nie dostałam, termin mam tylko na kartce. Czy po dwukrotnym zaszczepieniu uzupełniają na bieżąco dokumentację w IKP?
1. Pełnomocnicy wojewodów do spraw szczepień są regionalnymi punktami koordynacyjno-kontaktowymi w zakresie Narodowego Programu Szczepień:
Opolskie - Sabina Wiatkowska, Marcin Kaczmarczyk 795 453 334
2. Ministerstwo Zdrowia +48 22 250 01 46
Jednak samo czekanie na szczepienie mogę powiedzieć, że to był dramat... Przyczyniło się do tego głównie to, że większość osób pomimo wyznaczonej godziny przyszło dużo szybciej i robiło się tłoczno. Nie wspominając o tym, że potrzebne dokumenty również nie były przygotowane ... A i kłótni między osobami stojącymi w kolacje nie brakowało.
Widać taka nasza mentalność...
Bardzo miłe Pannie zaangażowane w swoją pracę, wszystko przebiegło szybko i sprawnie, otrzymałem wyczerpujące informacje odnośnie pytań jakie miałem w trakcie szczepienia.
Szczerze polecam wszystkim to miejsce szczepień.
Życzę wytrwałości Panią tam pracującym i pozdrawiam Je serdecznie.
Natomiast ludzie czekający w kolejce, którzy przychodzą o kilka godzin wcześniej przed wyznaczoną godziną to zwykle bydło, które awanturuje się o wszystko i ma pretensje do wszystkich, nawet do interweniującej policji.
Do placówki mam taką sugestię, aby po ID namierzyć osobę hejtującą i zgłosić ją do odpowiednich organów ścigania, bo mam wrażenie, ze jedna i ta sama osoba, pod różnymi pseudonimami psuje opinię gabinetowi.
Pozdrawiam!
Jak można pisać o profesjonalnej obsłudze skoro nie wysyła się informacji o drugim szczepieniu, nie uzupełnia informacji o szczepieniu pacjentów w bazie danych Ministerstwa i od tygodni nie odbiera telefonów...
Czy ktoś sobie żarty robi pisząc o profesjonalnej obsłudze w tym punkcie..?
Obsługa i organizacja była tragiczna podczas mojego drugiego szczepienia, do tego brak kontaktu telefonicznego i brak danych w bazie które punkt powinien uzupełnić, masakra jakiej jeszcze nie widziałem.
Po prostu jakiś dramat...
Nie polecam szkoda nerwów
1. Nie odbierają telefonów od tygodni, od czasu kiedy miałam pierwszą dawkę, nr jest ogólnie dostępny, niech Ci co dają pozytywne opinie napiszą czy się dodzwonili. Po prostu nie ma takiej opcji bo od tygodni odpowiada przepełniona skrzynka, żenujące
2. Brak uzupełnienia danych o szczepieniu w rejestrze, a co jak to będzie wymagane gdzieś, gdzie jest kontrola tego z Ministerstwa?
3. Brak informacji na SMS o drugiej dawcę, brak słów..
Ten punkt powinien być już dawno zamknięty i chyba to nie jest przypadek że od kwietnia nie ma go już na oficjalnej stronie punktów szczepień
(czy te „osoby” z pozytywnymi opiniami też mają tego świadomość?)
Absolutna porażka
Nie sposób się dodzwonić. Ok 12:00 w poniedziałek zamknięte drzwi, żadnej informacji dla pacjentów. Nie wiadomo czy czekać czy odpuścić. Kompletny brak profesjonalizmu.
Proponuję, aby właściciel placówki zgłosił to w odpowiednie miejsce.
Paragon za testy mam podrzucić do punktu i mi oddadzą za to czy ktoś w końcu wpisze to w ikp?
Szkoda nerwów!! Bałagan straszny.
Nie dziwie się że tu tyle złych opinii bo to jest tragedia co ten punkt wyprawia. :/